Monster Hunter Wilds
Forhåndsbestill for å motta en bonus! 【Forhåndsbestillingsbonus】 Du mottar dette bonusinnholdet ved å forhåndsbestille Monster Hunter Wilds: ● Lagdelt rustningssett for jeger: «Guild Knight» ●Talisman: Hope Charm *Bonusinnholdet nevnt ovenfor kan være tilgjengelig på alternative måter senere. Den utøylede naturkraften er vill og nådeløs. Miljøer opplever drastiske endringer fra det ene øyeblikket til det neste. Dette er en historie om monstre og mennesker som sliter med å leve i harmoni i en tosidige verden. Oppfyll din plikt som jeger ved å jakte på og beseire mektige monstre. Smi nye sterke våpen og rustninger fra materialer du har samlet underveis, samtidig som du avdekker forbindelsen mellom menneskene fra De forbudte landene og områdene de bebor. Den enestående jaktopplevelsen venter i Monster Hunter Wilds. Historie For noen år siden ble en ung gutt kalt Nata reddet på grensen til De forbudte landene, et område som lauget ennå ikke har kartlagt. Etter at den unge gutten fortalte om flukten sin fra et mystisk monster som angrep landsbyen hans, organiserte lauget en ekspedisjon til De forbudte landene for å undersøke saken. Ekspedisjonen for å etterforske monsteret kjent som «White Wraith» og redde vokteren som er under angrep, begynner nå. En levende verden Hyppige og brå værskifter fører til at miljøene i De forbudte landene opplever drastiske endringer. Under perioder med hard brakkmark og farefylt barskhet vil rovlystne monstre våge seg ut på jakt i flokker. Du vil likevel kunne oppleve et rikt og mangfoldig dyreliv gjennom disse periodene. Monstre Monstrene som lever i disse miljøene, måtte tilpasse seg de dynamiske endringene, noe de klarte ved å bruke sine unike ferdigheter for å overleve og trives. Under perioden med barskhet får du kanskje et glimt av mektige monstre som dominerer økosystemet. Jakt Verden er i stadig endring, noe som betyr at også jegerne og taktikkene deres til stadighet må tilpasses. Jegerne har en haug med våpen og rustninger å velge mellom, og jaktmetoder utvikles etter hvert som jegerne lærer å forutse monstres atferd og blir kjent med miljøet. Fokusmodus tar jakten til neste nivå. Angrip eller forsvar deg ved å sikte, og bruk Focus Strike for å utføre spesialangrep som påfører store skader på sårbare og svake punkter. Figurer Du vil motta støtte fra mange av de du møter på reisen, enten det er jaktkamerater eller andre ekspedisjonsmedlemmer.