Kingdom Come: Deliverance
Du spiller som Henry, sønnen til en smed. Fanget i en pågående borgerkrig er du hjelpeløs i invasjonen av landsbyen og slakten av både dine venner og familie. Unnsluppet med livet i behold, griper du ditt sverd for å kjempe tilbake. Hevn dine foreldre og holde tilbake styrkene som invaderer!