Monster Hunter Wilds Deluxe Edition
Forhåndsbestill for å motta en bonus! 【Forhåndsbestillingsbonus】 Du mottar dette bonusinnholdet ved å forhåndsbestille Monster Hunter Wilds: ● Lagdelt rustningssett for jeger: «Guild Knight» ●Talisman: Hope Charm Deluxe Edition inneholder Monster Hunter Wilds (hovedspillet) og Monster Hunter Wilds Deluxe Pack! Følgende innhold er inkludert: ● Monster Hunter Wilds (hovedspillet) 【Monster Hunter Wilds Deluxe Pack】 En pakke med kommunikasjons- og utseendegjenstander som gjør jaktlivet enda mer spennende. ●Lagdelt rustningssett for jeger: «Feudal Soldier» ●Lagdelt rustning for jeger: «Fencer’s Eyepatch» ●Lagdelt rustning for jeger: «Oni Horns Wig» ●Seikret-dekorasjon: Soldier's Caparison ●Seikret-dekorasjon: General's Caparison ●Lagdelt rustningssett for Felyne: Felyne Ashigaru ●Anheng: Avian Wind Chime ●Gest: Battle Cry ●Gest: Uchiko ●Frisyre: Hero’s Topknot ●Frisyre: Refined Warrior ●Sminke/ansiktsmaling: Hunter's Kumadori ●Sminke/ansiktsmaling: Special Bloom ●Klistremerkesett: Avis Unit ●Klistemerkesett: Monsters of the Windward Plains ●Navneskilt: Extra Frame – Russet Dawn *Bonus ved kjøp *Bonusinnholdet nevnt ovenfor kan være tilgjengelig på alternative måter senere. *Innholdet kan også kjøpes separat. Pass på så du ikke kjøper noe du allerede har. *Det kan hende du må oppdatere til den nyeste versjonen av spillet for å kunne bruke dette innholdet. ■ Monster Hunter Wilds Den utøylede naturkraften er vill og nådeløs. Miljøer opplever drastiske endringer fra det ene øyeblikket til det neste. Dette er en historie om monstre og mennesker som sliter med å leve i harmoni i en tosidige verden. Oppfyll din plikt som jeger ved å jakte på og beseire mektige monstre. Smi nye sterke våpen og rustninger fra materialer du har samlet underveis, samtidig som du avdekker forbindelsen mellom menneskene fra De forbudte landene og områdene de bebor. Den enestående jaktopplevelsen venter i Monster Hunter Wilds.