DYNASTY WARRIORS 9 Empires
Sett ditt preg på slagmarken! En ny utgave i «Empires»-serien, hvor brukerne både kan kose seg med spennende 1-mot-1000-action og en intrikat simulering av landerobringer! DYNASTY WARRIORS 9 Empires-punkter ■Ta full kontroll over armeene dine! Spennende «Castle Sieges»! Kampen er videreutviklet av de tidligere spillenes «Battles» og til «Castle Sieges», som foregår i området rundt hvert enkelt slott. I disse omgivelsene i stadig endring gjelder det å planlegge og bruke militærmakt for å lykkes med den nye typen kamp hvor det store spørsmålet er: «Hva er den beste måten å erobre dette slottet på?» ■«Politics»-system, hvor offiserenes karakter og tillit kan styrke landet. I «Politics» er offiserenes valg og samhandling avgjørende for din totale styrke. Spillerne kan oppleve et bredt spekter av livsstiler og spille som «Rulers», «Generals», «Unaffiliated officers» og flere andre. I tillegg vil offiserenes samhandling med andre offiserer bidra til å styrke landet de tilhører. ■Lev et dramatisk liv! En videreutviklet «Edit Mode». Spillet har også «Edit Mode», en favoritt i serien. Her kan du lage dine egne «Custom Officers» fra et bredt utvalg av deler. Med de 94 «Musou Officers» og over 700 «Generic Officers» som er å finne i DYNASTY WARRIORS 9, kan du på dramatisk vis befolke og skape din egen Dynasty Warriors-opplevelse. Merk: DYNASTY WARRIORS 9 Empires Deluxe Edition er også tilgjengelig for salg. Bekreft hvilket produkt du skal ha når du kjøper. Merk: Bare versjonene på Xbox Series X og Xbox Series S er tilgjengelig med 4K-oppløsning. 4K-oppløsning er ikke tilgjengelig for Xbox One X eller Xbox One S. Merk: I demoen kan du spille «Tutorial», som inneholder en «Castle Siege» og «Edit Mode». «Custom Officers» du lager i demoen, kan brukes i fullversjonen av spillet.