Sniper Elite V2 Remastered
Du spiller som elitesnikskytteren Karl Fairburne, som har hoppet ut i fallskjerm over Berlin i Tysklands sluttkamp. Oppdraget ditt er å hindre at nazistenes V2-raketteknologi havner i sovjetrussernes hender. Du må hjelpe viktige vitenskapsmenn som gjerne vil hoppe over til USA, og eliminere dem som står i veien for deg. Våpen er nøkkelen når du er fanget mellom to desperate hærer i et kappløp mot tiden. Mestre ekte våpen, fotfølg målet ditt, fortifiser stillingen din, forbered skuddet og bruk ferdigheten, tålmodigheten og kunnskapen din til å løse oppdraget ditt. Alle de nye grafikkene og den realistiske renderingsteknologien gir deg enda bedre røntgenkameradetaljer. Se kraften og ødeleggelsen til kulen din når den treffer fiendens kropp. Alle de nedlastbare oppdragene er inkludert, og du kan legge krigens skjebne i dine egne hender og jakte på selveste Führer. I denne omarbeidede utgaven er følgende funksjoner inkludert: Alt det nedlastbare innholdet – Spill det berømte «Assassinate The Führer»-oppdraget. De tre nye kampanjenivåene gjør at du kan ta kampen til nye fronter. Jakt på fiendene dine med mange forskjellige våpen – inkludert Lee Enfield MK III, M1D Garrand og M1 Carbine . Fotomodus – Sett spillet på pause og gjenopplev handlingen bilde for bilde, still inn kameraet, bruk et filter, juster lyssettingen og ta flotte bilder du kan dele med samfunnet. Inkludert de fantastiske røntgen-drapsbildene dine. Omarbeidet grafikk – Bli fraktet rett til frontlinjen med moderne renderings- og etterbehandlingseffekter, forbedret nivågeometri, teksturer og partikler. I tillegg er lyssystemet oppdatert, og det gis 4K- og HDR-støtte for Xbox One X og passende PC-er. Forbedrede kontroller – Oppdatert kontrollsystem med mus- og tastaturstøtte på Xbox One Nye og spillbare figurer – For første gang kan du spille kampanjen og flerspillermodusen som én av 7 nye figurer fra Rebellions Zombie Army-serier. Flerspiller lokalt og online – Samle troppen din og konkurrer i 7 unike og hendelsesrike flerspillermoduser – for opptil 16 spillere online. Inkludert Deathmatch, Distance King, Dog Tag Harvest og Capture the Flag. Originale spillfunksjoner Ekte snikskyting – Opplev en sjangerledende slagmodus som redefinerte en sjanger med avansert ballistik som tar hensyn til tyngdekraft, vind, hastighet, kulepenetrering og siktestabilitet. Snikskytterens valg – Bestem selv hvordan oppdraget skal fullføres. Løses oppdraget med et skudd mens du ligger godt skjult, eller går du selv i front for å ta tyren ved hornene? Du bestemmer. Tabeller – Legg ut resultatene dine på nettabeller og spor karrierestatistikkene dine i spillet. Røntgen-drapskamera – Røntgenkamerateknologien viser hva som faktisk skjer når en kule treffer fiendens kropp. Spennende samarbeid – Test teamarbeidet ditt i 4 samarbeidsmoduser. Inkluderer alle enkeltspillerkampanjeoppdragene – Kill Tally, Bombing Run og Overwatch. Hvem passer på deg på slagmarken?