PBA Pro Bowling 2023
Det ultimate bowlingspillet er tilbake med PBA Pro Bowling 2023! Bli PBA-legende med den helt omdesignede karrieremodusen for én spiller eller konkurrer i kamper og turneringer online mot venner og konkurrenter, som deg selv eller som en av dagens beste PBA-bowlere. Dette er det mest realistiske og autentiske bowlingspillet noensinne! PBA Pro Bowling 2023 har offisiell lisens fra Pro Bowlers Association og inneholder over 30 av de beste proffene i dagens spill, med spillkommentering fra kringkastingsteamet Rob Stone og hall-of-famer Randy Pedersen.