Gjenopplev 2019-sesongen i AMA Monster Energy Supercross med 100 ryttere fra kategoriene 450SX og 250SX, 15 offisielle stadioner og baner. Og for første gang kan du bli med på et av de offisielle Supercross-lagene i 2019-mesterskapet i karrieremodus. Gjør deg klar for en utrolig samarbeidsopplevelse på det helt nye anlegget, som er inspirert av de offisielle testbanene iSupercross! Spillets nye, dedikerte servere har gjort nettspillingen enda morsommere! Utfordre vennene dine i en offentlig eller privat lobby, eller spill som Race Director! Lag, del og last ned et uendelig antall baner med spillets redigeringsverktøy. Lag drømmebanene dine, eller stem på og last ned favorittene dine. Delta som kvinnelig rytter, og bli den neste Supercross-mesteren! Ny fysikk både på bakken og i luften, nye ryttermodeller og nye animasjoner skaper en rikere opplevelse der du får glede deg over Supercross på sitt aller beste!