The Flame in the Flood
En reise på stillestående floder i ett postapokalyptisk Amerika. Samle, skap og hold deg unna rovdyr av alle slag. BioShocks' kunstneriske leder og et team av veteraner fra BioShock, Halo, Guitar Hero og Rock Band-serien gir deg The Flame in the Flood.