MX vs ATV Legends - 2024 Deluxe Edition
Delta i den populære MX vs ATV-offroadserien med 2024 Deluxe Edition. Denne utgaven inneholder fullversjonen av spillet, 2024 Track Pass med 18 ekstra baner og 2024 Vehicle Pass, som legger til mer enn 30 originale kjøretøy til det allerede enorme grunnspillet! Kom i gang med MX vs ATV Legends med dette pakketilbudet! Her kan drømmen din om å bli en offroadracer gå i oppfyllelse, og du kan sikre deg anerkjennelse og beundring fra både fansen og sponsorene. Enten du spiller karriere- eller onlinemodusen, får de oppleve spenningen av å kappkjøre til målstreken på sykler, terrengmotorsykler og UTV-er. Dette nyeste tilskuddet har også nye funksjoner som seriemodus, racing i regn, snø og om natten, et overhalt fjæring- og trimmesystem og mye annet. Gi din indre legende frie tøyler, og dominer banen med MX vs ATV Legends Deluxe Edition!