Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar er et rollespill inspirert av konsollenes beste innen sjangeren. Med dype fangehullstokt, turbasert kamp presentert i klassisk JRPG-format og en omfattende historie drevet av verdensutforskning.