THQ NordicBilløp og fly
MX vs ATV Legends - 2024 Monster Energy Supercross Edition er det nyeste tilskuddet til den populære MX vs ATV-offroadserien. Med dette spillet kan spillernes drøm om å bli en offroadracer gå i oppfyllelse, og de kan sikre seg anerkjennelse og beundring fra både fansen og sponsorene. Enten de spiller karriere- eller onlinemodusen, får de oppleve spenningen av å kappkjøre til målstreken på sykler, terrengmotorsykler og UTV-er. Dette nyeste tilskuddet har også store, åpne omgivelser og en omfattende karrieremodus der spillerne kan leve seg inn i den profesjonelle offroadracingens verden og få glede av alle oppturer og nedturer som følger med. Slipp løs din indre legende, og dominer terrenget med den nyeste utvidelsen til Mx vs ATV Legends, offisielle 2024 Monster Energy AMA Supercross Championship. Kappkjør som proffene på alle de 16 offisielle banene, fra ikoniske Anaheim til spennende Salt Lake City.