THQ NordicBilløp og fly
Delta i den populære MX vs ATV-offroadserien med 2024 Ultimate Edition. Denne utgaven inneholder fullversjonen av spillet, 9 pakker nedlastbart innhold med over 60 ekstra baner og 2024 Vehicle Pass med over 30 originale kjøretøy! Få dette ultimate pakketilbudet til spesialpris! Her kan drømmen din om å bli en offroadracer gå i oppfyllelse, og du kan sikre deg anerkjennelse og beundring fra både fansen og sponsorene. Enten du spiller karriere- eller onlinemodusen, får de oppleve spenningen av å kappkjøre til målstreken på sykler, terrengmotorsykler og UTV-er. Dette nyeste tilskuddet har også nye funksjoner som seriemodus, racing i regn, snø og om natten, et overhalt fjæring- og trimmesystem og mye annet. Gi din indre legende frie tøyler, og dominer banen med Mx vs ATV Legends Ultimate Edition!