Tour de France 2021
Nytt innhold: -Alle de 21 etappene fra ruten for 2021 er gjenskapt med omhu - Modusen My Tour er redesignet, nå med flere tilpasningsalternativer - Mer realistisk adferd i hovedfeltet - Oppdatert system for måloppgaver - Et nytt system for gjenoppretting - Offisielle merker (Lazer, Specialized, Vision, Rudy Project, Corima, HJC, Canyon, POC, Merida) - Oppdatert database (ryttere, rangeringer) Spill som din egen rytter eller vær manager for laget ditt I modusen Pro Team kan du lede et lag som må vise seg verdig til å nå toppen av Pro Cycling-lagrangeringene. Laget ditt starter på bunnen, men du kan bli invitert til å delta i store ritt om arrangørene ser at resultatene dine er gode nok. Du kan opprette og gradvis øke nivået til rytteren din i modusen Pro Leader, samtidig som du prøver å bli den neste sykkellegenden til å konkurrere mot bl.a. Primoz Roglic, Tedej Pogacar, og mange andre. Du kan velge mellom fire forskjellige profiler: klatrer, sprinter, slagkraftig og allsidig. Valget ditt er vesentlig om målet ditt er å vinne Grand Tour eller bli en spesialist i Classics! Lag din egen Tour Modusen My Tour har blitt redesignet til å tilby mer frihet. Med det nye grensesnittet er det nå enklere å tilpasse din «My Tour» (hviledager, etapper, lag). Du kan nå velge listen over deltagere og landslag. Velg mellom 89 etapper for å lage ditt eget ritt. Opplev et bredt omfang av innhold Spillet inkluderer de 19 World Tour-lagene og trøyene deres, samt lagene Alpecin-Fenix, B&B Hotels P/B KTM, Team Arkéa - Samsic og Total Direct Energie. Det er også flere offisielle ritt (Paris-Roubaix, Paris-Nice, LBL, osv.) Mer realisme i hovedfeltet Vi har redesignet handlingene til rytterne i hovedfeltet for å gjenskape adferden de har i virkeligheten: -Favoritter sykler nærmere hverandre - Den gule trøya er bedre plassert i fronten av hovedfeltet -Jakten på de tidlige sjansene er mer realistks med færre lag som engasjerer seg. Dette gir lederens lag overtaket, akkurat som i virkeligheten - Lagene som ønsker å ta sjanser, men ikke angriper, eller som reduserer hovedfeltet i rittet på flat bakke har nå en mer konsekvent adferd Redesignede måloppgaver Før starten på hver etappe, kan du nå velge måloppgaver til hver rytter med det nye "Velg rytter"siden. Denne siden inneholder all informasjon du trenger for å ta avgjørelser (rangeringer, rolle, rittsdagomstendigheter). Valget ditt påvirker adferden og avgjørelsene rytteren tar i løpet av rittet. Et nytt system for gjenoppretting Målet er å tilby bedre synlighet for endringer på omstendigheter, og for å legge mer vekt på ryttere som henter seg inn igjen i Grand Tours. Innhenting mellom etapper og ritt er viktig for at en rytter skal lykkes. I Tour de France 2021 har vi utviklet en innhentingsprofil basert på innhentingsraten. Desto lavere rangering, jo høyere er straffen innhentingsprofilen gir til løpdagsomstendighetene.