Tour de France 2023
NYTT I TOUR DE FRANCE 2023 - Alle 21 offisielle stadier i Tour de France 2023 - Oppdaterte rytter- og lagrangeringer - Ny Medium Mountain- og Agility-rangering lagt til - Nye «grupettoer» mellom ryttere lagt til - Nye utfordringer lagt til i Race of the Moment-modus - Særpregede startnummerdesign lagt til for «super comabtive» og beste lag - Forbedret rytteroppførsel og baner gjør løpene mer realistiske - Oppdatert utstyr og offisielle varemerker- SPILL PÅ SYKLISTENES STYRKER For å gjøre sykkelløpene mer realistiske og legge til mer variasjon i kampen om å vinne Tour de France, er rangeringene Medium Mountain og Agility lagt til. Opplevelsen av å spille og styre rytteren din varierer nå avhengig av hvilken rytter du velger. Det er enklere å oppnå maksimal fart og utføre visse skarpe baner med en rytter som Wout van Aert enn med Primož Roglič. Men vær forsiktig. Jo lavere Downhill- og Agility-rangeringene til rytteren din er, jo mer kontroll trenger du! SKILL DEG UT FRA ANDRE SYKLISTER For å gi mer innlevelse i kjernen til Tour de France 2023, har vi lagt til to nye startnummerdesign i år. Du kan nå se og bruke startnummer med design for «super combative» og beste lag. Vis frem bravuren din og bevis at du fortjener å bruke disse utmerkelsene! Som i virkeligheten kan syklister forme en «grupetto» for å danne en utbrytergruppe eller hvis de ligger bak. Dette begrenser skade i vanskelige etapper og sparer krefter til senere etapper eller sluttspurten. SMIDIGERE LØP Baner og kollisjoner i Tour de France 2023 har fått nytt design, slik at du enklere kan navigere i pelotongen. Takket være disse forbedringene, kan du posisjonere deg enklere og forbedrede deg på sluttspurten på best mulig måte. Alle rangeringene er oppdaterte basert på resultatene til rytterne i forrige sesong. Slik reflekterer de virkeligheten og den nyeste ytelsen til profesjonelle ryttere. Race of the Moment-modusen er også oppdatert med nye utfordringer, løp og optimaliseringer for å gi mer variasjon. Et helt nytt modus er også lagt til: Downhill of the Moment.