Star Overdrive Pre-Order Standard Edition
Forhåndsbestill Star Overdrive nå og motta: 6 svevebrett-stiler 2 svevebrett-design 50 fargestoffer EN ODYSSE I HØY HASTIGHET OVER STJERNENE Legg ut på et Hoverboard-eventyr i Star Overdrive, der fartsfylt action kolliderer med mysteriene i en fjern, fremmed verden. Etter å ha fanget opp et kryptisk nødsignal, er du, hovedpersonen Bios, strandet på en gåtefull planet som heter Cebete. Bevæpnet med din allsidige Keytar og et avansert Hoverboard må du navigere deg gjennom ulike biomer, møte utfordringer, utvikle dine skjulte krefter og avdekke mysteriet bak forsvinningen til din elskede Nous. DYNAMISK HOVERBOARD-UTFORSKNING Kjør raskt gjennom enorme verdener, gjør episke triks og bruk momentum for å nå nye steder. Koble sammen høytflyvende triks og kast deg ut i kampen med sømløse, stilige bevegelser. SPILL PÅ DIN MÅTE Tilpass deg, eksperimenter og kombiner krefter med omgivelsene for å overliste fiender, navigere i den fremmede verdenen og utforme kampstilen din. INNOVATIVE KEYTAR-KAMPER OG GÅTER Bøy omgivelsene som du vil ved å kombinere evner, og lås opp ferdigheter etter hvert som du rydder ruiner. Kjemp eller utforsk i ditt eget tempo, og bruk krefter til å overliste fiendene. EN VERDEN FULL AV HEMMELIGHETER Utforsk tre forskjellige biomer, hver med unike landskap, skapninger og skjulte utfordringer. Ingen av ferdene føles like. UTVIKLE KREFTENE OG EVNENE DINE Endre tyngdekraftens effekter, slipp løs kinetisk energi, og kombiner evner for å beseire fiender. TILPASS KJØRETUREN DIN Tilpass Hoverboardet ditt med livlige farger og designoppgraderinger, slik at du kan skreddersy både utseende og opplevelse til din spillestil. OPPGRADER HOVERBOARDETS YTELSE Samle ressurser for å øke Hoverboardets hastighet, tyngdekraft, kontroll og mer, og press ferdighetene dine til grensen i kappløp, intense kjøøreturer og vågale stunt. Kappkjør gjennom fantastiske landskap og avdekk sannheten bak din elskedes forsvinning i denne ødelagte verdenen. Fra de hviskende sanddynene til de tyngdekraftsbøyende ruinene – hvert eneste biom er en utfordring som krever fart, presisjon og kreativ tenkning. Du kan selv forme reisen din! Vil du utnytte evnene dine til å trosse fysikken, utmanøvrere trusler eller avdekke den tapte kunnskapen som ligger begravd under jorden?