Brunswick Pro Billiards
Brunswick Pro Billiards er det mest realistiske og engasjerende billiardspillet på tvers av alle plattformer. Dette er et offisielt Brunswick-produkt med autentiske billiardbord, køer og kulesett. Konkurrer mot venner eller andre spillere på nettet og vinn Brunswick Bucks! Bruk det du vinner til å oppgradere utstyr og bord. Spillere kan også finpusse teknikk mot AI-motstandere, spille mot venner i lokal flerspiller eller prøve seg på utfordringsmoduser som byr på en rekke spillvarianter.