Regalia: Of Men and Monarchs - Royal Edition
Regalia: Of Men and Monarchs er et taktisk RPG-spill der du skal bidra til å gjenreise et fortapt kongerike. Bli med på et eventyr med elementer fra alle de beste jRPG-klassikerne – samle en gjeng med tapre krigere, styr riket ditt så det får fremgang, inngå allianser, og knus fiender i utfordrende turbaserte kamper! Når faren din faller fra, arver du et vidunderlig land langt, langt borte ... Det er imidlertid en hake – riket er i ferd med å forgå på grunn av bunnløs gjeld. Gjennom å legge ut på et godt, gammelt eventyr må du gjenreise familiens ære! INNHOLD - Legg ut på reise og opplev solide turbaserte kamper, allsidige oppdrag og egenartede bosser. - Knytt vennskap med et stor mengde fargerike, fryktløse figurer som kan hjelpe deg på reisen. - Fullt av humor og en god dose episkhet – samuraidverger?! - Mange timer med krevende spill som sender tankene til de beste jRPG-opplevelsene.