War Thunder - "Snake Charmer" Bundle
Denne pakken inkluderer: Type 96A Prototype Pack; A-5C Pack. Alle premium-kjøretøyer lar deg tjene økte forskningspoeng og sølvløver og er utstyrt med alle tilgjengelige modifikasjoner. Med en Premium-konto (kan også kjøpes i spillet for Golden Eagles) vil du tjene flere forskningspoeng og sølvløver i kamper i et bestemt antall dager. Dette er kumulativt med bonuser fra premiumbiler! Kompensasjon gis ikke hvis du kjøper 2 forskjellige pakker som inkluderer samme kjøretøy, eller du allerede har kjøretøyet fra denne pakken!