Cricket 24: The Official Game Of The Ashes
Cricket 24 er resultatet av et tiår med utvikling av cricketvideospill og kommer med lag fra alle verdens hjørner. Spillerne kan møte store cricketnasjoner til kamp, som Australia og England i den offisielle Ashes-turneringen, Vestindia, New Zealand, Irland og flere. For første gang noensinne kan de også spille mot profesjonelle indiske T20-lag på over 50 detaljerte, offisielle stadioner. Cricket 24 er den mest komplette videospillsimuleringen av cricket som noensinne er laget. Cricket 24: Vi utformer det mest realistiske cricketvideospillet noensinne! - The Ashes: Cricket 24 tar deg med til den største rivaliseringen i cricket, The Ashes. Lev deg inn i øyeblikket med detaljerte mellomsekvenser etter hvert som Ashes-turneringen utvikler seg. Føl deg som en del av laget med pressekonferanser og treningsøkter. Unike kommentarer gjør det mulig å fordype seg fullstendig i The Ashes. Opplev The Ashes som enkeltspiller, eller spill som Australia eller England. - Offisielle lisenser: over 300 spillere med helhetlig fotogrammetri. Store cricketnasjoner som Australia, England, Vestindia, New Zealand, Irland og flere. Spill i de største turneringene, inkludert The Ashes, KFC BBL, Weber WBBL, The Hundred, Caribbean Premier League og et stort antall profesjonelle indiske T20-lag, på mer enn 50 svært detaljerte, offisielle stadioner. - Karrieremodus: Følg reisen til spilleren din fra cricketklubben til den internasjonale scenen. Utvikle ferdighetene dine, bygg opp en fanskare og finpuss yrket ditt for å bli den neste store stjernen i cricketverdenen. Cricket 24 gir spilleren mer kontroll over sin egen skjebne. Du kan bli en helt på korte kamper, konsentrere deg om førsteklassescricket eller prøve å balansere begge deler på veien mot cricketstjernestatus. - En helt ny gressbane: Gressbanesystemet har fått en fullstendig overhaling for å gi deg en bane som virkelig responderer på manøvrene dine. Kontrollene er mer realistiske enn noen gang før i et cricketvideospill.