Skaff deg en tjuvstart! Når du forhåndsbestiller Monster Energy Supercross 25 - Special Edition, mottar du følgende: - hele spillet - Season Pass, noe som gjør at Supercross-opplevelsen forbedrer seg i takt med det tilgjengelige innholdet - 2 nedlastbare pakker med skreddersydd innhold: Stars & Stripes Pack og Touchdown Pack - tilgang 3 dager på forhånd. Gjør deg klar til den offisielle 2025 Supercross-sesongen med Monster Energy Supercross 25! Nå kan du oppleve spenningen ved å kjøre på helt nye, realistiske og offisielle baner, samt konkurrere mot andre profesjonelle utøvere. Du skal nemlig finne din vei i en ny karriere som inneholder intense konkurranser, rivaliseringer, og strategiske valg. Unreal Engine 5 gir deg nemlig en fornyet spillopplevelse med realistiske gjengivelser og en dynamisk baneutvikling, slik at hver runde blir unik og utfordrende. Banene mestrer du raskt ved å bruke åpne veiledninger, en omfattende wiki og nevroteknologi som hjelper deg med å mestre kjøretøyet ditt. Du kan tilpasse opplevelsen din med avanserte redigeringsfunksjoner og dele verkene dine på alle plattformene. I tillegg kan du nyte moroa med full crossplay-støtte som kan brukes i en global konkurranse i omfattende onlinebaserte flerspillermoduser på alle plattformer, uavhengig av om du konkurrerer i mer uformelle løp eller kjemper om å toppe poengtavlene i offisielle konkurranser. Alt innholdet i Season Pass blir utgitt innen september 2025.