Smoke and Sacrifice
Sachis hjem er den siste lille fliken av dyrkbar jord som er igjen i en øde verden hvor isen har tatt over. Fellesskapet hennes av bønder klarer seg takket være hengivenheten deres til det glødende soltreet, som har erstattet lyset fra en sluknet sol. Etter at Sachi ofrer sitt første barn til soltreet, oppdager hun en mørkere hemmelighet bak auraen av prestelig godhet. Vil hun avdekke sannheten som er skjult i en hemmelig underverden, eller dø der nede i den virvlende, dødelige røyken? Smoke and Sacrifice er et historiedrevet RPG-spill som finner sted i en åpen verden hvor du må utnytte levende økosystemer for å overleve. Lag ting, slåss, overlev, og utforsk en enorm åpen verden i dette vakkert håndtegnede gotiske eventyret hvor hver figur har en historie å fortelle. Sachi har oddsene imot seg, underlige skapninger lurer bak hvert hjørne, og den stadig truende røyken venter på å stjele både livet og minnene hennes. Vil Sachi noen gang finne ut hva som skjedde med sønnen?