Bigben InteractiveAction og eventyr
Complete Collection inneholder Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr og alt av tilleggsinnhold: – Prophecy-utvidelsen med en ny klasse og en ny kampanje – En ny spillmodus med ranking – 12 nye oppdrag i unike områder – 5 kjæledyr – 7 kosmetiske gjenstander Du er en Inkvisitor, Imperiums mektigste utsending. I dette action-rollespillet fra skaperne av The Incredible Adventures of Van Helsing saumfarer du festningen som er klosteret Martyr og befrir det fra kaoset som gjemmer seg i veggene. Etterforskningen vil føre deg til mange planeter i Caligari-sektoren og du vil møte horder av fiender i variert terreng. Kast deg ut i kampen med brutale taktiske angrep: Bruk dekningssystemet, destruerbare omgivelser, kontrollerbare tårn og kjøretøy til din fordel.