Moonlighter: Complete Edition
Moonlighter er en action-RPG med rogue-lite-elementer der vi følger hverdagen til Will, en eventyrlysten butikkeier som drømmer om å bli helt. Wills eventyr startet egentlig for lenge siden, da et sett med porter ble oppdaget under en arkeologisk utgravning. Folk innså raskt at disse gamle passasjene ledet til andre riker og dimensjoner, der tapre og dumdristige eventyrere kunne finne ufattelige rikdommer. Den lille handelsbyen Rynoka ble grunnlagt ved utgravingsstedet som et sted der eventyrerne kunne søke tilhold og selge de surt ervervede skattene sine. Moonlighter: Complete Edition består av: - Moonlighter – fullversjonen av grunnspillet samt alle på-kjøpet-DLC-er. - Moonlighter: Between Dimensions – utvidelsen som gjør hovedopplevelsen enda større. Eksisterende katakomber får nye skapninger, du får en ny interdimensjonal katakombe med minibosser, og du får tilgang til en rekke nye våpen, rustninger, butikkvarer og ringer.