Dead Drop Studios LLCAction og eventyr
Cypress Ridge is in ruins. Experience the end of humanity through the all new Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split powered by Unreal Engine 5! The outbreak is underway as Lydia fights her way through the sewers to try to deliver critical evidence in time to save the city in a next-gen powered retro survival horror nightmare! After that, experience the events leading up to Lydia's fight for survival in the on-rails shooter Railbreak, the unique investigative novel Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows, and experience the return of dinosaurs in the tough as nails Dinobreak! Don't forget to bring a friend along some co-op action too! Return to the world of survival horror across four deep and terrifying adventures!