Forhåndsbestilling av Shadow Labyrinth
Forhåndsbestill Shadow Labyrinth nå for å få følgende innhold: – Original Arcade SFX DLC Få de originale PAC-MAN-arkadelydene i denne mystiske og fremmede verdenen. Dette nedlastbare innholdet endrer spillydene for MINI-PUCK til de originale PAC-MAN-arkadelydene. *Du kan endre denne innstillingen under Options. *Bonusen kan bli gitt senere. Shadow Labyrinth er et actionplattformspill i 2D og en alternativ tolkning av det ikoniske PAC-MAN som setter en vri på sjangeren. Du er Swordsman No. 8, og du vekkes av en svevende gul kule, PUCK, på en mystisk planet der relikvier fra fordums kriger ligger igjen. Du har blitt valgt til å bli et instrument for dens vilje. For å overleve må du avdekke mange hemmeligheter, fortære fiendene dine og vokse fra bytte til topprovdyr mens du omfavner ditt sanne formål. Utforsk en verden full av hemmeligheter Let blant levningene av en urgammel intergalaktisk konflikt som startet lenge før du kom, og oppdag nye krefter og evner langs veien. Bruk dem til å reise gjennom en fremmed verden mens du kjemper mot farlige skapninger og velutviklede monster. Bli topprovdyr Mestre smidig kamp og kombiner kraftige ferdigheter for å lage din egen spillestil. Bruk ulike evner for å snu kamper på hodet mens du fortærer fiendene og vokser fra bytte til topprovdyr. Omfavn ditt sanne formål Samarbeid med PUCK og gå i dybden av labyrinten i en mystisk og fremmed verden. Finn ut hvorfor du er her, hva PUCK vil og hvorfor den valgte deg.