Oppgrader til Age of Wonders: Planetfall Deluxe-utgaven, som inneholder grunnspillet og deluxeutgaveinnholdet. Deluxeutgaveinnholdet inkluderer: Digital kunstbok Opplev den farge- og fantasirike kunsten som ga verden Age of Wonders: Planetfall to life. Originalt lydspor La deg fortrylle av den fantastiske Planetfall-verdenen med spillets originale lydspor. Bravado-kosmetikkpakken Stilige utkledninger trengs for å bygge et samfunn etter eget forgodtbefinnende. Punkerkosmetikkpakken Stilen din skiller seg dramatisk fra et utdødd galaktisk samfunn! Overlevelse til enhver pris Overlev i en verden overtatt av et fremmed plante- og dyreliv som domineres av Kir’ko-fraksjoner!" Bygg imperiet ditt med én av de seks unike fraksjonene. Du kan bl.a. velge mellom alt fra den militante fortroppen til de dinosaurridende amazoner og cyborg-zombiene. Spill deg gjennom oppdragene til hver fraksjon ved å bruke sunn fornuft, militær styrke og diplomati, samtidig som du utforsker ruiner på planeten og møter andre overlevende når du avslører historien til en ødelagt sivilisasjon. Slåss, bygg, forhandle og gi teknologiske framskritt til sivilisasjonen din hele veien til Utopia. Du kan enten spille i en avansert enkeltspillerkampanje eller på tilfeldige kampkart mot venner i flerspillermodus. De viktigste funksjonene Taktiske og turbaserte sci-fi-slag – Perfeksjoner kampstrategien din i intense turbaserte salg som inneholder mange forskjellige fraksjoner, enheter du kan egendefinere og omgivelser som kan ødelegges. Oppdag en omfattende sci-fi-verden – Hvilke hemmeligheter avsløres når du oppdager historien til det falne galaktiske imperiet? Finn ut av Star Unions skjebne ved å utforske frodige landskaper, ville ødemarker og tomme megabyer. Møt rivaliserende fraksjoner og oppdag skjulte og glemte teknologier på forlatte steder. Planetarisk imperiebygging – Styr framtiden til kolonien din med en blanding av teknologiske framskritt og sosial utvikling. Skaper du et grønt paradis eller et perfekt militaristisk samfunn? Seier kan oppnås på mange måter – Oppnå hovedmålene dine gjennom erobring, diplomati eller dommedagteknologier. Flere spillmoduser – En avansert enkeltspillerhistoriekampanje sammen med tilfeldige kartgenereringer gjør at spillet kan spilles utallige ganger. Prøv nye spillstiler i trefningsmodus, og spill flerspiller som du vil – online, hotseat eller asynkront!