Milestone S.r.l.Billøp og flySportSimulering
Gjør deg klar til den offisielle 2025 Supercross-sesongen med Monster Energy Supercross 25! Nå kan du oppleve spenningen ved å kjøre på helt nye, realistiske og offisielle baner, samt konkurrere mot andre profesjonelle utøvere. Du skal nemlig finne din vei i en ny karriere som inneholder intense konkurranser, rivaliseringer, og strategiske valg. Unreal Engine 5 gir deg nemlig en fornyet spillopplevelse med realistiske gjengivelser og en dynamisk baneutvikling, slik at hver runde blir unik og utfordrende. Banene mestrer du raskt ved å bruke åpne veiledninger, en omfattende wiki og nevroteknologi som hjelper deg med å mestre kjøretøyet ditt. Du kan tilpasse opplevelsen din med avanserte redigeringsfunksjoner og dele verkene dine på alle plattformene. I tillegg kan du nyte moroa med full crossplay-støtte som kan brukes i en global konkurranse i omfattende onlinebaserte flerspillermoduser på alle plattformer, uavhengig av om du konkurrerer i mer uformelle løp eller kjemper om å toppe poengtavlene i offisielle konkurranser.