Human: Fall Flat Legacy
I Human: Fall Flat spiller du som Human, en ustø helt som drømmer om surrealistiske steder fylt med oppgaver. Oppgavene har flere mulige løsninger og setter kreativiteten din på prøve. Utforskning og oppfinnsomhet er nøkkelen, og hver eneste løsning er velkommen! DEN USTØ PARKOUR-KUNSTEN – Human kan gå (på en måte rett frem), dra, dytte, bære, klatre, knuse og samhandle med objekter! Å beherske bevegelsene hans blir din første morsomme utfordring. LOKAL SAMARBEIDSMODUS FOR SOFAEN – Spill sammen med en venn eller slektning, og samarbeid om å klare en oppgave, eller bruk en time på å kaste hverandre rundt på helsprøtt vis. BOSSKAOS PÅ FLERSPILLER PÅ NETT – Opprett offentlige og private lobbyer. Inviter vennene dine og kos dere med synet av 8 klønete Human-er som snubler rundt. Finn ut hvordan ekstra hender kan bidra med nye løsninger og muligheter, eller bare lag enda mer vennskapelig kaos. Det blir ikke det samme når 8 Human-er skytes ut i katapult! TILPASSING – Humans garderobe er full av teite antrekk, fra bygger til hund, sommerturist, astronaut, ninja ... Du kan tilpasse hodet, over- og underkroppen, og til og med endre fargen! Lag din Human på din måte. UVIRKELIGE LANDSKAPER – Utforsk 9 åpne brett som adlyder fysikkens lover. Samhandle med nesten alle de tilgjengelige objekter i spillet og gå nesten overalt – dette er frihetens lekeplass.