NBA 2K25 Pro Pass: Sesong 1 tar MyCAREER- og MyTEAM-opplevelsen din til neste nivå. Pro Pass låser opp tilgang til 40 nivåer med opptjenbare førsteklasses belønninger, inkludert opptil 45 000 i spillvaluta etter hvert som du dribbler deg gjennom sesongen på veien mot nivå 40! Skaff deg sesong 1 av Pro Pass og motta et par med Jordan Tatum 3 Floral-sko, en kort, svart shorts med blomstermønster, et Amethyst Vince Carter MyTEAM-kort og en Pro Pass-pakke for sesong 1. * NBA 2K25 Pro Pass krever grunnspillet, internettforbindelse og en NBA 2K-konto. **Pro Pass og Hall of Fame Pass for sesong 1 utløper 18. oktober 2024 klokken 07:59 PT. Kjøp av Pro Pass eller Hall of Fame Pass for sesong 1 kan ikke refunderes.