베이스 메뉴의 미션에 "VS 블래스터 마스터" 미션이 추가됩니다. 이 미션을 선택하면 "제이슨 프러드닉"과 싸울 수 있습니다.Adds the "VS Blaster Master" mission to the base mission select menu. Select this mission to go into battle against Jason Frudnick.