Cities: Skylines - Content Creator Pack: Train Stations
Train Stations inneholder 12 stasjoner og 4 huber skapt av BadPeanut. Enten byen trenger en stasjon på gatenivå eller under bakken, finner du alternativer for offentlig transport som tilfredsstiller behovene dine. Med flere stilige tog og metrostasjoner å velge mellom kan innbyggerne dine komme seg frem på effektivt vis. Moderne transportnettverk Forbedre nettverket ditt med moderne stasjoner som passer perfekt til utvidelsene Sunset Harbor og Mass Transit.