Cities: Skylines - Coast to Coast Radio (Win 10)
Coast to Coast Radio har musikken som får deg til å føle at du legger ut på et stort eventyr! Med 16 store og oppløftende sanger fra DJ Toni G kan bybyggere nå konsentrere seg om å skape drømmebyen sin, ved hjelp av spor som inspirerer til å bygge høyere og planlegge bedre.