Monster Games, Inc.레이싱 및 비행
Exclusive Preorder Bonus: World of Outlaws 10-time Champion Donny Schatz's Late Model and 4-time Champion Brandon Sheppard's 410 Sprint Car for use in Quick Race, Multi-player, and Championship Game Modes. Includes 3 days EARLY ACCESS! World of Outlaws: Dirt Racing 24 Gold Edition includes both World of Outlaws: Dirt Racing 24 and the Season Pass. iRacing presents the Official Game of The World of Outlaws, featuring the World of Outlaws Sprint Car, Late Models and Super DIRTcar Big Block Modifieds, as well as 8 additional series including the all-new Micro Sprints, and many others. World of Outlaws: Dirt Racing 24 features 49 tracks, including all your favorites like Eldora Speedway, Knoxville Raceway, and Volusia Speedway Park, with new additions like Kevin Harvick’s Kern Raceway, and Millbridge Speedway. Become a LEGEND like Donny Schatz as you work your way through Career Mode in your quest to best his 10-time National Champion status. With so many combinations of cars, tracks, and experiences, your path to victory will be unique! And, don’t forget to check out the all new challenge mode where you can test your skills against Donny himself! Are you Outlaw Tough? It’s the Greatest Show on Dirt! Take a victory lap with the World of Outlaws: Dirt Racing 24 Season Pass! The Season Pass includes all of the DLC content that will be released through early 2025, featuring 2 additional licensed tracks, additional paint schemes for several licensed drivers, and all-new appearance packs to customize the UI.