3650 VALORANT Pont (325 bónusz + 3325)
Ez a csomag 3650 VALORANT Pontot (325 bónusz + 3325) tartalmaz. A VALORANT Pontok játékbeli fizetőeszközök, amelyeket a VALORANT-ban lehet felhasználni.