Crystal DynamicsAkció és kaland
Create your own saga with the Myth Hunter Gear pack! The Myth Hunter Gear features the Dragon Scales outfit, which reduces fire damage, prevents stumbling, and accelerates your health regeneration. Players will also receive The Serpent Lash bow, which deals out extra fire damage to your enemies.