Merciless Marksman Weapon & Skin DLC Pack
Csapj le keményen és gyorsan a Merciless Marksman DLC fegyvercsomaggal, amely négy halálos lőfegyvert tartalmaz a legnagyobb pontosságú hadviseléshez. Minden, magára valamit is adó orgyilkosnak kötelező… amennyiben öt percnél tovább szeretne életben maradni. Tartalma: – HJ 7.62 mesterlövészpuska – Ritka, de pompás tolózáras mesterlövészpuska, melyet úgy tarthatsz stabilan, hogy alig fogyasztja az állóképességet, így magától értetődő választás precíziós lövészetre. Jelenleg a szibériai feketepiacon kapható, de ezek a szépségek hamar eltűnnek a kínálatból, úgyhogy cselekedj gyorsan… és tüzelj még gyorsabban. – Hub-93 céllövőpuska – A kínai szabványos céllövészpuska exportváltozata, egy félautomata gyilkológép, amely a játék bármelyik puskájánál gyorsabb ráközelítési idővel büszkélkedik. Minden másodperc számít. – Sturm Military 45 kézifegyver – Polimer vázú, félautomata pisztoly, amely előfeszített ütőszeges rendszert használ. Konyhanyelven szólva, a kis visszarúgás és a gyorsan használható irányzék ideális közelharci eszközzé teszi. Ne menj el otthonról nélküle. – P5Q Steel kézifegyver – A rendfenntartó és biztonsági erők számára kifejlesztett oldalfegyver páratlan mobilitása lehetővé teszi a gyors manőverezést a harctéren. Légy a Ghost Warrior. *A Sniper Ghost Warrior Contracts alapjáték szükséges hozzá. Nem használható többszemélyes játékban.