Ebben a csomagban
[League of Enthusiastic Losers] Vitya and Volodya - two best friends and heroes of our story - swim with a struggle in everyday life and try to stay afloat. Facing an eviction, they decide to find a treasure that will help with debt repayment. In the course of the adventure, they will meet many new friends, witnessing unaverage (or in the eyes of some very average) events for a typical housing complex. Decide the fate of your heroes and guide them towards happily ever after. Thanks to the charming graphics you will be transported straight back to the time when the internet was a western invention. A warm and enveloping soundtrack will put you in the mood for an emotional voyage. [Cyber Protocol] All of the android G0X6’s life processes were shut down. The only way to bring him back is to hack his security system and manually start the recovery protocol. But it’s one hitch… So far, even the largest corporations haven’t accomplished this challenge. Can you save your friend and prove you’re the best hacker in this lawless city? Cyber Protocol is an arcade puzzle game set in a Cyberpunk scenario with a strong and dynamic gameplay. If you want to test your logical skills and reflex, you love the retro style and good energetic music, just grab a gamepad.