Halo Infinite (hadjárat)
Hálózati kooperatív hadjárat és a küldetések újrajátszása: A hálózati kooperatív hadjáratban együtt játszhatsz Xboxon és PC-n akár három barátoddal, 14 új eredményt érhettek el, és a saját terepükön vehetitek fel a harcot a Száműzöttekkel, miközben megtapasztaljátok a Zeta Halo csodáit. A küldetés-újrajátszással újra átélheted a legjobb pillanatokat, megtalálhatod a begyűjthető tárgyakat, és felfedezheted a Zeta Halo titkait, akár egyedül, akár legfeljebb három cimboráddal a tűzcsoportodból! Játssz a Főtörzs szerepében: Amikor oda minden remény, és az emberiség sorsa hajszálon függ, a Főtörzs készen áll szembenézni eddigi legkegyetlenebb ellenségével. Öltsd fel az emberiség legnagyobb hősének páncélját, hogy átélhesd ezt az epikus kalandot, és felfedezhesd a gigászi Halo gyűrűt! Fedezd fel a Zeta Halót: A Halo Infinite az eddigi legszerteágazóbb és legkalandosabb Halo-hadjáratot kínálja, amely a Zeta Halo ősi gyűrűvilágában, egy nyílt világú környezetben játszódik. Fedezd fel a hatalmas Zeta Halo minden zugát, a szédítő magasságoktól a gyűrű alatt húzódó titokzatos mélységekig. Mentsd meg az UNSC tengerészgyalogosait, akik erősítésként állnak majd melléd a félelmetes ellenség, a Száműzöttek ellen vívott harcodban. Győzd le a Száműzötteket Egy szörnyű vereség után az UNSC flottájának maradványai szétszóródtak, és a súlyosan károsodott Zeta Halo felszínén rekedtek. A sérült gyűrűvilágban, a roncsok között a gorillaharcosok Száműzöttek nevű félelmetes klánja szabadon garázdálkodik. A létszámbeli és fegyverbeli túlerővel szemben a Főtörzsnek meg kell akadályoznia, hogy a Száműzöttek megjavítsák a gyűrűt, és irányításuk alá vonják a galaxisra óriási fenyegetést jelentő létesítményt.