West of Dead: Path of the Crow Edition
Purgatory, Wyoming, 1888. Egy sötét, füsttel teli város, amelyet a bűn és kárhozat, vendigók és boszorkányok lakják. Ez egy folyton változó, kaotikus világ, amely formáját az áthaladók lelkében lakozó emlékek, meggyőződések és kultúra alkotják. A misztikus következményű eseménysorozatot egy halott férfi feltámadása indítja el, akinek elméjét egyetlen sötét alak emléke kísérti. Bújj William Mason, a halott férfi bőrébe (akinek hangját Ron Perlman kölcsönzi), és merülj el a sötét és mocskos Purgatory világában, egy gyorsléptékű cover lövöldözős játékban, amelyben ötvöződik a twin-stick-irányítás és a taktikai fedezékhasználat. Tedd próbára a képességeidet! – Bújj fedezékbe miközben megpróbálsz az ellenfeleid fejébe golyót röpíteni az ismeretlen, procedurálisan generált vadászmezőn. A Vadnyugat még sosem volt sötétebb. The Path of the Crow Deluxe kiadás tartalma: Hősünk barátja, a varjú familiáris, aki még a legsötétebb utakon is mellette marad. Egy új szint, a lerobbant és az enyészetnek indult Harctér, ahol a ködbe burkolózó földet robbanások szántották fel és perzselték meg, és ahol muszáj cselekedned, ha életben akarsz maradni. Ez a szint a háború megtestesülése, és neked át kell küzdened magad rajta. Egy új ellenség, a Kapitány. Rettegett ellenfél, akinek elvette az eszét a háború mámora. Fegyverei egy ágyú és egy kard, így közelről és távolról is valódi veszélyt jelent. Egy új fegyver, a mozsár, amelyet a Harctéren szerezhetsz meg. Ha ellenségeid meglátják, akkor sem fogják biztonságban érezni magukat, ha fedezékbe vonulnak.