Visions of Mana Digital Deluxe Edition
Tämä kokoelma sisältää Visions of Mana -pelin täysversion, Mana Superstars Costume Setin ja Mana Series BGM Bundle -kokoelman. Digital Deluxe Editionin sisältö: Visions of Mana -pelin täysversio Mana Superstars Costume Set ・FINAL FANTASY ADVENTURE: Sumo-asu (Val) ・Secret of Mana: Popoi-asu (Julei) ・Trials of Mana: Riesz-asu (Careena) ・Legend of Mana: Elazul-asu (Morley), Lady Blackpearl -asu (Palamena). Mana Series BGM Bundle -kokoelman 26 kappaletta ・FINAL FANTASY ADVENTURE Endless Battlefield, Battle 1, In Search of the Sword of Mana, Battle 2 ・Secret of Mana Into the Thick of It, Leave Time for Love, The Oracle, Meridian Dance ・Trials of Mana Swivel, Powell, Nuclear Fusion, Hightension Wire ・Legend of Mana Pain the Universe, Picturesque Landscape, The Darkness Nova, Bejeweled City in Ruins ・Children of Mana Wavering Tower of Prayer, The Sublime Lord of Lightning ・Dawn of Mana Dark Shrine, Burning Spirits, Reminiscence, Dance of the Fools ・Heroes of Mana As the Heart Wills, Such Cruel Fate ・Rise of Mana The Drip Drip Drip of Memory, The Enemy Appears. * Kun olet ladannut Mana Superstars Costume Setin, asut voi ottaa käyttöön kohdasta Main Menu > Gear/Skills > Gear > Appearance. * Kun olet ladannut Mana Series BGM Bundle -kokoelman, taustakappaleet voi ottaa käyttöön kohdasta Main Menu > Settings > Audio > Change BGM > Customize. * Kokoelman tuotteet voi ostaa myös erikseen. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti. * Asenna viimeisin pelipäivitys ennen sisällön käyttöä. Mana-sarjan uusin peli Visions of Mana kertoo pyhästä miekasta ja manasta. Päähenkilö Val ja hänen lapsuudenystävänsä Hinna, joka on juuri valittu Tulen almiksi, lähtevät matkalle kohti Mana-puuta. Pelin eloisassa, laajassa ja osittain avoimessa maailmassa on söpöjä mutta hurjia hirviöitä, joita vastaan voi taistella elementaalivoimilla kiivaissa kolmiulotteisissa taisteluissa. Seikkailunsa varrella kaksikko tapaa uusia ystäviä ja heille selviää totuus maailmasta. ”Onko meidän hyväksyttävä kohtalomme?” Uusi Mana-tarina palaa klassikkofantasiasarjan juurille. ▸ Mana-sarjalle ominaiset värikkäät grafiikat Hahmot taivaltavat eloisassa henkien asuttamassa maailmassa. ▸ Maailman tutkiminen Tutki laajaa osittain avointa maailmaa, joka levittäytyy silmänkantamattomiin. Matkusta ympäristöissä nopeasti ja turvallisesti uusien pikul-kumppanien kanssa. ▸ Valjasta elementaalien voima Taistele vihollisia vastaan elementaalivoimilla varustetuilla aseilla. Vaihda pelityyliisi sopivien eri hahmoluokkien ja hahmojen välillä kolmiulotteisissa taisteluissa, joissa strategia on entistä tärkeämmässä roolissa. ▸ Huikea ja mukaansatempaava ääniraita Sarjan muihin peleihin lukuisia kappaleita säveltänyt lahjakas tiimi on luonu peliin 100 taustakappaletta. Kenttien interaktiivinen musiikki luo oikean tunnelman seikkailuun.