The Elder Scrolls Online: 1500 Crowns
Osta 1500 crownia käytettäväksi Crown Store -kaupassa. Pelin Crown Store -kaupasta voit ostaa ainutlaatuisia lemmikkejä, ratsuja ja asuja hahmollesi sekä muita virtuaalituotteita ja palveluja.