Sugoro Quest: Dice Heroes
Heitä noppaa ja taistele! SUGORO Quest: The Quest of Dice Heroes saapuu länteen ensimmäistä kertaa! Tämä on lautapelityylinen vuoropohjainen roolipeli, jossa noppien heitto määrää kohtalosi! Tarina alkaa Silandin valtakunnasta, missä neljä seikkailijaa lähtevät tapaamaan kuningasta etsiessään jännittäviä seikkailuja. Jokainen seikkailu on erilainen, joten valitse huolellisesti sopivin jäsen jokaiseen matkaan. Taikakoulu? Seikkailu merellä? Se on sinun (ja tietenkin onnen) käsissäsi, että seikkailu päättyy hyvin! Mutta varo vihollisia, sillä ne eivät tee matkasta helppoa. Onni johtaa sinut voittoon! Ominaisuudet: * Saatavilla englanniksi ensimmäistä kertaa! * Valitse 4 eri sankarista, joilla kaikilla on omat ainutlaatuiset kykynsä * Tutki 6 maata täynnä aarteita ja vaarallisia hirviöitä * Tallenna pelitila: tallenna peli missä ja milloin tahansa ja jatka samasta kohdasta * Näytön suodattimet: valitse useista suodattimista muokataksesi pelin ulkoasua (retrotyylinen näyttö, mustavalkoinen jne.) * Galleria: katsele alkuperäisen pelin manuaalin ja kotelon suunnittelun kuvia * Huijaustoiminto: ota käyttöön huijauksia, jotka tekevät tehtävästäsi paljon helpomman (rajattomat elämät, haavoittumattomuus jne.)