RESIDENT EVIL 7 biohazard Gold Edition
Koe yksi vuoden 2017 pelottavimmista ja kehutuimmista peleistä: Resident Evil 7 Gold Edition sisältää kaikki Season Pass -sisällöt. Tutki Ethan Wintersinä näennäisen hylättyä Bakerin kartanoa ja paljasta totuus vaimosi katoamisen takana. Gold Edition sisältää pelin täysversion, lataussisällöt Banned Footage Vol. 1 ja 2, sekä epilogijakson End of Zoe. Mukana on myös ilmainen lataussisältö Not a Hero. Huomautus: pelin tämä versio sisältää saman sisällön kuin Deluxe Edition. Mukana tuleva lisäsisältö on sama kuin Season Passin sisältö. Season Passin tai Deluxe Editionin omistavien pelaajien kannattaa varmistaa asia välttyäkseen turhilta lisäostoilta.