Osta 1 000 Overwatch-kolikkoa. Overwatch-kolikoilla voit ostaa Premium Battle Passin ja pelinsisäisiä ulkoasuesineitä sankareidesi muokkaamiseen. Premium Battle Passin omistajat voivat käyttää Overwatch-kolikoita myös tasojen avaamiseen sekä legendaarisen ja myyttisen sisällön välittömään hankkimiseen. Vaatii Overwatch 2 -pelin.