Minecraft - Dungeons & Dragons: Uusi tehtävä
Palaa unohdettuihin maailmoihin tässä Minecraftin Dungeons & Dragons DLC:n erillisessä laajennuksessa. Koe lisää Katran ja Vaerin seikkailuja! Taistele yllättäviä uusia vihollisia vastaan, hanki uusia ystäviä ja sukella takaisin rikkaaseen ja täyteen maailmaan. Dungeons & Dragons DLC:tä ei tarvita tämän sisällön toistamiseen.