Hi-Fi RUSH: Teamplay Costume Pack
Saa käyttöösi uusia kosmeettisia ominaisuuksia Chaille ja muulle porukalle – tällä kertaa tiimitovereiden lookkien innoittamana! Teamplay Costume Packissa on kuusi kosmeettista asua – yksi jokaiselle hahmolle – heidän liittolaistensa tyyliin. Mukana on mm. 808-teemainen asusetti Chaille vaihdettavilla asun osilla ja yhteensopivalla kitaralla. Uudista nyt tiimisi ilme Teamplay Costume Packin avulla! Kun ostos on tehty, kosmeettisiin ominaisuuksiin pääsee pelissä olevan piilopaikan kautta. Huomautus: Teamplay Costume Pack edellyttää ostosta, eikä sen sisältö sisälly peruspeliin tai Hi-Fi RUSH Deluxe Editioniin. Teamplay Costume Packin käyttämiseen tarvitaan Hi-Fi RUSH -peruspeli.