Hi-Fi RUSH: Bossplay Costume Pack
Pue porukkasi tähän kuuden asun settiin, johon on saatu innoitus Hi-Fi RUSHin armottomilta pomoilta! Bossplay Costume Pack sisältää kuusi kosmeettista asua (yksi per hahmo), ja siihen pääsee pelissä olevan piilopaikan kautta. Vaihda tyyliä seuraavaa pelikertaa varten tai esittele uutta asua valokuvatilassa – pahiksena oleminen on nyt tyylikkäämpää kuin koskaan! Huomautus: Bossplay Costume Pack edellyttää ostosta, eikä sen sisältö sisälly peruspeliin tai Hi-Fi RUSH Deluxe Editioniin. Bossplay Costume Packin käyttämiseen tarvitaan Hi-Fi RUSH -peruspeli.