Guts & Glory
"Tervetuloa Guts and Gloryyn — maailman hulluimpaan peliohjelmaan, jossa tavalliset ihmiset kilpailevat erikoisissa haasteissa elämästä, kuolemasta ja kunniasta! Tavoite on yksinkertainen: kiiruhda maalia kohti samalla kun kaikki tielläsi yrittää tappaa sinut. Väistele pyöriviä sahanteriä, kuolettavia piikkejä, räjähteitä, tykkitorneja ja muita vaaroja — samalla suunnistaen hulluilla radoilla erilaisissa ympäristöissä. Peli täynnä naurua, ihmettelyä ja epäuskoa, jossa epäonnistuminen voi olla yhtä hauskaa kuin voittaminen. Tee se todistaaksesi mahtavuutesi. Tee se huvin vuoksi. Tee se kunniasta!"