Dr. Seuss
Herää tutisevassa maailmassa ja vaella kolmea polkua kokeaksesi teokset The Cat in the Hat, The Lorax ja Oh, the Places You'll Go! ihan uudella 8-bittisellä tavalla. Kulje parkourpulman poikki, ratkaise pakohuonetyylinen tehtävä ja suoriudu jättimäisestä sokkelosta!