Dakar Desert Rally - Deluxe Edition
Dakar Desert Rally Deluxe Edition sisältää peruspelin ja Dakar Desert Rally -kausipassin. Dakar Desert Rally -kausipassi sisältää 2 heti julkaisupäivänä saatavaa ajoneuvoa, DAF Truck Turbo-Twinin ja Peugeot 405 Turbo 16, sekä 5 tulevaa ladattavaa lisäsisältöpakettia joihin sisältyy uusia ajoneuvoja, uusi kartta ja 2 uutta rallitapahtumaa. Saat nämä kaikki alennettuun hintaan. Dakar Desert Rally on pisin ja eeppisin maastoralliseikkailu, joka on koskaan kehitetty. Dakar Desert Rally tuo Amaury Sport Organisationin suurimman kilpailun todellisen nopeuden ja jännityksen kotisohvallesi. Peli sisältää useita lisensoituja ajoneuvoja maailman ykkösvalmistajilta, mm. moottoripyöriä, autoja, rekkoja, mönkijöitä ja SSV-ajoneuvoja. Peli tarjoaa ainutlaatuista haastetta niin kasuaalipelaajille kuin maastorallisimulaatioiden todelliselle faneille. Kilpaile verkkomoninpelissä tai navigoi tiesi valtavien, villien yksinpelikenttien läpi yksinpelissä. Aito Dakarin rallikokemus Yli 30 kenttää täyttä rallitoimintaa, jotka perustuvat virallisiin vuoden 2020, 2021 ja 2022 Dakar-ralleihin ja niiden lisensioituihin ajoneuvoihin, tiimeihin ja kuljettajiin, joita voit pelata sekä moninpeli- että yksinpelitilassa. Kaikki tämä sijoittuu valtavaan, avoimeen maailmaan, joka ei vangitse sinua radoille tai tietyille teille. Peli tukee myös useita erilaisia ohjauspyöriä ajokokemuksen parantamiseksi. Vuodenajat ja vaihtuva sää Peli sisältää kaikki neljä vuodenaikaa ja täyden vuorokauden. Saatat kohdata niin hurjia hiekkamyrskyjä kuin korventavaa aavikon aurinkoa, piiskaavaa sadetta, lumipyryä tai syvää mutaa. Voittaaksesi sinun täytyy päihittää niin luonnonvoimat kuin vastustajasi. Yksinpeli ja verkkomoninpeli Kehitä Rally Raid -uraasi yksinpelitilassa tai kilpaile verkkomoninpelitapahtumissa ystäviesi kanssa.